ריקוד הוא מעשה אינדיבידואלי מטבעו שנעשה בקבוצה. זה מביא לנו שמחה, אבל הכי חשוב, זה מפגיש אנשים.

מרגרה דאנס נוסדה על ידי בן ווקר, רקדן וכוריאוגרף יליד 7 ביוני 1984 בתל אביב. שיעורי הריקוד מלמדים תערובת של טכניקת ערבסק לזרועות עם הנהנים למוזיקה פופולרית של אתמול והיום.

ריקוד מרגרה הוא אחת מצורות הריקוד הקשורות באופן הדוק לג'אריס, צורת הריקוד הקלאסי של מערב הודו. מקורו בעיירה מרגר או מרגרה בגוג'אראט, כנראה בתחילת המאה ה-18.

מרגרה מכונה גם Bharat Natyam, שהוא סגנון ריקוד הודי קלאסי צמתים או אזורי, כמו גם בשם הרשמי האזורי, Margareeswari Nrityam מדרום מזרח הודו.

הגדר את המילה "מרגרה"

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי המשמש את בני שבט המרג'י שעדיין נהוג היום כדי לחגוג חגיגות שונות.

... Читать дальше »

Просмотров: 187 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

הצג טבלאות אקטואליות המשוות את תכונותיהם של מותגי כסאות עיסוי שונים, חיוביים ושליליים, כדי לקבוע מה הטוב ביותר.

# שולחן השוואת כיסא עיסוי

! יצרן!! תפקיד!! טווח מחירים !! לשכב!!! שנה כיוון באמצעות זרוע הידראולית !!! השריית רגל מחוממת ?? תכונת רטט מרגיעה! מנגנון תנועת גלישה מתוכנת (PGMM) ! FibreRock Air & Memory Foam Base

Philips Flash THERA-SEAT 2. אפס כוח משיכה, תנועות הטיה ניתנות לשינוי בלחיצת כפתור פשוטה $$$$ ✔ כן ✔ כן ✔ ✔ ✓אינרציה מושב פעיל (ASI) ✗ ? ✗ ? ✗ ? מושב עיסוי לישה ✔ כן $$ - $$$$$+ ✗ ✗✓✓✓✓ מערכת מקלחת צדדית שניה עיסוי זרם הקדמי

כיסא העיסוי הפנאומטי הטוב ביותר לצוואר ולמותני נועדו לגרום לך להרגיש נוח ככל האפשר. הם יכולים להקל על צוואר כואב, להרפות כתפיים נוקשות, לעזור לדלקת ולגירוד. לטובים ביותר יש תכונות רבות כמו משענת ראש עם הטיה, משענת רגליי ... Читать дальше »

Просмотров: 377 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)