19:26
מה זה ריקוד מרגרה

ריקוד הוא מעשה אינדיבידואלי מטבעו שנעשה בקבוצה. זה מביא לנו שמחה, אבל הכי חשוב, זה מפגיש אנשים.

מרגרה דאנס נוסדה על ידי בן ווקר, רקדן וכוריאוגרף יליד 7 ביוני 1984 בתל אביב. שיעורי הריקוד מלמדים תערובת של טכניקת ערבסק לזרועות עם הנהנים למוזיקה פופולרית של אתמול והיום.

ריקוד מרגרה הוא אחת מצורות הריקוד הקשורות באופן הדוק לג'אריס, צורת הריקוד הקלאסי של מערב הודו. מקורו בעיירה מרגר או מרגרה בגוג'אראט, כנראה בתחילת המאה ה-18.

מרגרה מכונה גם Bharat Natyam, שהוא סגנון ריקוד הודי קלאסי צמתים או אזורי, כמו גם בשם הרשמי האזורי, Margareeswari Nrityam מדרום מזרח הודו.

הגדר את המילה "מרגרה"

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי המשמש את בני שבט המרג'י שעדיין נהוג היום כדי לחגוג חגיגות שונות.

מרגרה-ריקוד עם אורייה מסורתי שמקורו בכפר מרגה-רה במחוז סמבאלפור שבאודישה. הוא הפך לפופולרי מכיוון שהוא בוצע באופן פעיל על ידי כל בית במחוז סמבאלפור לרגל אוטקלה דוסרה וסנטושי פוג'ה. מסורת זו הועברה לאורך דורות בקרב משפחות ויישנאוויות המתגוררות באזור זה, שם מנגנים כלי נגינה כמו Bedik, Dakhada ו-Nadaswaram במהלך השיר והריקוד הזה. שירים לרקדנים מאולתרים בהשתתפות קולקטיבית.

המבצעים מחזיקים בדרך כלל ידיים או זרועות ליצירת שרשראות ארוכות, בדרך כלל בצורת נחש, ובכך יוצרים רכבת אחת ארוכה לאורך זירת המופע עם רקדן ראשי המפתה את המשתתפים בצעדים מורכבים ועבודת רגליים הקשה בליווי תיפוף לסירוגין או מחיאות כפיים לקצב ולווינה.

מרגרה היא ריקוד שקושר באופן מסורתי עם רקדנים הפונים אל האלה, ולכן הוא נושא תכונה קדושה. לאחרונה זה הפך פופולרי בקרב בני נוער וילדים.

עם זאת, חשוב לציין כי ריקוד מרגרה אינו מבוצע בפועל על ידי מישהו שפוגע במצחו באדמה ברגע שהוא יוצא מבית שורץ חרקים כדי להיפטר מהליים (הם מסתכלים מלמטה למטה). הוא הוזכר לראשונה בטקסט ישן בסנסקריט במאה ה-11 לספירה, מה שגרם לחוקרים מודרניים רבים לטעון למקורו הפגאני. מה שכן, בימינו, הוא מציע הופעה קתרטית נטולת אלימות, מעצימה רגשות מקטעים במקום לסיים רגל אחת עם נעלי בית או אף כלבים נושכים

הם נמצאים בכל העולם.

משמעות המילה מראגרה היא "אלמוגים" בשפה פולינזית עתיקה של המלדיביים, שם הם נתפסים כרוחות רפאים של רוחות רעות. https://tkescorts.com/

Просмотров: 190 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar