12:34
זה יגרום שמיעה כול: מה המחמאות בסופו של דבר תהיינה מתאימות במיטה

תקשורת מילולית במהלך intertese קרא אמנות. עם איך נוכל לומר, יד אחת, תהליך זה סוף סוף מרמז תקשורת ברמת הגופים, לעומת זאת - תקשורת דיבור מוכרת יותר ברור. מה וכיצד יש צורך, באופן כללי, לקרוא במיטה כדי להתחמק בת זוג?

סעיף סעיף

1 Kothenic "לא" 2 "אף אחד לא לאור luchche" 3 "אני אוהב ..." 4 "אני משוגע ..." 5 "אני אוהב אותך" 6 "אני רוצה אותך!- 7 "אתה אלוהים"

קטגורי "לא"

אין צורך לבנות מבנים רב קומות בפירוט לגלות כי אתה אוהב את זה ישירות. המחמאה צריכה להיות קטנה אבל מרווח למדי.

אין אפונות, מטאפורות והשוואות. זה מאוד טוב להדגיש את מה שהם ב chagrin, כל אלה, איך כולם אומללים, עיצובים דיבור יכול, באופן כללי, להיות, איך אנשים רגילים להביע, פוגע עבור האדם. מאוחר יותר יצטרך רק להסביר כי "שום דבר כזה" אפילו ברעיונות. ראוי לציין כי הוא מוסבר: הם מבוססים על מערכת של עמותות וסמלים, אשר, איך כולם אומללים, לכל אדם יש משלהם.

בפרט, קל להגיע אליו, ולא השותפים עדיין לא להיות קרוב מספיק לא להחזיק את "מילון" כללי מטאפורות ואסוציאציות.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה הוא מורכב מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. במיוחד לבחור איסקמנטל, אשר ידגיש את הרמה ויהפוך חברה מצוינת.

זה כבר לא שם כבר הבנה של השוואה יכולה רק לתלות שותף - אז מחמאות כאלה בפרט הם בעלי ערך.

הגדרות וולגריות וגסות מתאימות רק במקרה זה, משני השותפים לשקול ערעור כזה נראה שישים. אולי העובדה כי, לפרוש את הביטויים האהובים במהלך סקס!

"אין טוב יותר בעולם" 2

מחמאות של קבוצה זו ישמחו לשמוע לפחות. כולם, בסופו של דבר, זה נועד להיות הכי הרבה, כמו עדין, הכי, כפי שאנו מבטאים, חושני, הכי מגניב ו t.-. המחמאות יכולות להיות סכום עצום גדול, אבל המהות מתקרבת לכך במיטה, אף אחד לא נתן כמו כולם יודעים, רגשות יפים.

נכון, אתה צריך להיות זהיר. ולא שותף בכאב מגיב אפילו ברמז שלפניו או היו אחרים - טוב יותר לא להשתמש במחמאות.

"אני אוהב ..." 3

ההמשך של הביטוי חייב להיות ישים תחת מסוימים מעשי שותף. "אני אוהב את הדרך שבה אתה מנשק" במהלך תנוחות הכלב שלאחר הסגנון נשמע יותר מאשר nehhydly.

כאילו זה יכול להיות כל דבר. היא רוצה לומר זאת: "כל מה שקורה הוא מתחרות, סערה של רגשות ופיצוץ הורמונלי בפנים הגוף אינו מותר יותר, באופן כללי, לרסן את עצמו ואת כל זה תודה שלך פעולות "זוהי קבוצת המחמיר המבוססת על השוואות ומטאפורות. בהתחלה, אתה יכול, באופן כללי, כדי לחוות השוואות אלה (כפות, מטאפורות), אשר בתרבות לעתים קרובות לשאת את הדמות שיבח או, בסופו של דבר, לרמוז הערצה: אלוהים, לורד, אלת, פיה ואחרים.אתה יכול ללכת עוד יותר, כדי לשים את זה בעדינות, לקבל דוגמאות מעולם של בעלי חיים: טייגר, לביאה, חתול שאינו יודע שובע ולא.ד '.

"אני משוגע ..." 4

זוהי התחזקות האפשרות הקודמת. זה ברור מאוד, הוא מראה שותף כי מעשי שלו נמשכים לראש אושר. הנה אתה יכול השתמש עוד יותר אפשרויות פעולה כנה: איך אתה נכנס לי, איך אתה מלטף לי לשון ולא.ד '.

"אני אוהב אותך"

הכרה כזו היא אף פעם לא הרבה. ולא שהם מבוטא במהלך סקס ועם קונדיס חושני הוא הטוב ביותר מחמאה שניתן להמציא.

"רוצה אותך!"6

כן כן זה גם מחמאה, עם כל זה כבד מאוד. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי ביטוי זה, מבוטא במהלך משחק מקדים, כמעט הכל קורא שותף. לדוגמה, ייתכן כאילו: נשיקות, איך אתה זז, כפי שאתה מחבק, הוא בתנוחה זו, הריח שלך כמו אתה נאנח (לחישה) ו t.ד '.ביטויים מסוג זה לא סופר את המחמאה לשאת שותף חשוב מידע: זה נחמד, ניתן לחזור לזה שוב ולבסוף לחזור.

תמיכה של גברים עשירים - העבודה מסובכת נפשית. אנשים עשירים בישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. זה חסכוני יותר לבחור ליסר, אשר יהיה להדגיש את הסטטוס יעשה חברה נעימה.

בעצם יחד עם הערכה חיובית של פעולות, בנאדם, לשים את זה בעדינות, מקבל וניהול, כי מיד סוף סוף מספק את שביעות רצון השותפים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

"אתה, כפי שכולם מבינים, אלוהים שלי"

אפילו יותר מסוכן הופך מבוא כפי שהיינו קוראים, מגונה השוואה. זה יכול לשמש משני שיחות שותפים לומר לבוא מזה.

וקטור פומינו

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

כמעט כולם מאמינים שהדיונים במיטה אינם למקום. באופן טבעי, הם מדברים על תנאי מוקדם לגבי העבודה, חברות, קניות לא.ד '. אבל מחמאות במיטה - כמעט את הדרך הנפוצה ביותר ומפעילה להצטרף לשותף. אל תפחדו לדברים יסודיים! תגיד לי איך אתה סוף סוף אהב. לא לכל אחד לא סודי מה מעריץ את האדם האהוב ברגשותיו שלו. הכל כבר מזמן ידוע לשבח את קליפתו. לא פחד נראה טוב מאוד! תאמין לי, אין הרבה מחמאות, והמיטה מודאגת. בבקשה את המחצית השנייה עם מילים נעימות - תן להם להיות תוספת של סקס נלהב, חם, תאווה.

Просмотров: 310 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar