18:36
סקס הפך להיות טוב יותר ושנאות קטנות אחרות שנגרמו על ידי האירוע הזה

באופן כללי, במקום סקס הפך טוב יותר - המקום האחרון שבו הקורא צריך להיות - זה האינטרנט. יש לציין כי במקום זאת, הוא יהיה גם שווה לבזבז את כל הזמן הפנוי שלו בזרועות של החצי השני, רווי את הדם של שני השותפים אנדורפינים. זה די הצהרה חשד חשד של התכונות האחרונות של שותף, אז זה יותר זמן ללכת לרופא וגם להיבדק עבור פרנויה.

התוכן של המאמר

1 ועדיין - למה פתאום? 2 סקס הפך להיות טוב יותר = לחיות יותר כיף 3 כיצד לשפר יותר?

ובכל זאת - למה פתאום? __8212

מה שתגיד זה היה, אבל אז כדי לומר שזה שווה לראות את המין, כמו לפחות כמה שיעור, יכול להיות "שאוב" לפני רבים מתבטאים, חסר תקדים של גבהים, כי זה עניין של תרגול ורצון לגדול בזה כיוון. ראוי לציין כי בהתאמה, ולא זוג לא לומד מן החוב "נשוי" ו זה לא מפחד לנסות טריקים חדשים, שיפור ניכר במיומנות ארוטית מחובר רק עם כמה הם חושבים, בצד המעשי "לנגב" לשותף.

אחרי הכל, בעצם, ולא את החמלה, זה לא קורה בין 2, עם אישור, אז לומר לומר, חסרי יומנים, ואז הצמד באופן בלתי נמנע, גם אם מזדמנים, ידון מה קורה - הם אומרים, ככה נהדר וכך, וכך - אדם טוב יותר, טוב, אז גברת. כל כתוצאה מכך, ולא השותף אינו טיפש, הוא ייקח בחשבון את רצונו של האה - ובפעם הבאה כבר מתאים למקרה יותר, כפי שכולם מובנים, מבושלים.

סיבה נוספת מדוע פתאום כמות ההנאה, בסופו של דבר, גדלה, ניתן להחזיק בשינוי טריוויאלי, כפי שנקבע, של כמה התקני אורגניזם פנימיים. לדוגמה, בלוטות המתאימות יכול ליצור יותר endorphine או oxytocin מאשר כרגיל כי רפלקס מותנה יהיה לייצר (שלום אקדמאי Pavlov וכלבים שלו) על אדם מסוים שאיתו מאורגנים שמחה בשר.

ובאותו זמן, אגב, הגוף עצמו מוכן טוב יותר למשחקים עתידיים, המוח יחבר קצות עצבים יותר להגיע, כמו שאנחנו רגילים לקריאה, תענוג גדול יותר. זה ברור מאוד, כי הוא כל כך פשוט וטבעי באופן טבעי, לשים את זה בעדינות, את רמת ההנאה במהלך, זה נראה, שום יחסי מין בולט.

ולא תסתכל על המצב יותר טיסות, זה אפשרי כי אחד בני הזוג, רק למסירה של עקבית עם השני, יכול קרא את המשאבים הרלוונטיים, אולי אפילו מה לעזאזל לא נראה מתבדח, לראות וידאו חינוכי, היתרון של כזה טוב מספיק ברשת עם עודף. ובכן, בהתחשב דברים חדשים מזה כן, לא בגלל סיבתיות, ליישם אותם Pratteteche. דירות דיסקרטיות בחיפה

למעשה לדבר, כותרת זו ניתן יהיה לסיים, אבל עבור משמעות גדולה גם שווה תן כמה הבהרות. אז, מה זה מאיים עם זוג, אשר, בסופו של דבר, מתמודד עם אז אושר? בהתחלה, אושר וכן לדבר פרצופים.

התקשות רוסית וחוסר מידע הולידו שיקול דעת שגוי כי ליווי הוא משהו, עם בושה, כך, מה זה לא lish. אבל כאן מעטים יודעים כי שירותי ליווי בישראל אין משותף לחלוטין עם זנות.

רבים, כפי שנהגנו לקרוא, מחקרים הוכיחו קשר יציב בין תדירות הקשר המיני בצמד לבין הצהרת החיים המשותפת שלהם.

סקס הפך להיות טוב יותר = החיים נעשה יותר כיף אני

באופן טבעי מאשר לשקול את כל האפשרויות האפשריות, כמו אמיתי וזה אחד נהדר השתמשו בשירותי הכוהנת של אהבה או סתם האה, מי הוא למד פינטים חדשים. טוב מאוד להדגיש את מה שאתה צריך, לשים את זה בעדינות, להזהיר כזה תלמידים הם על אמצעי מניעה, כי במרדף אחר דברים חדשים ומיומנויות במלאכה מינית, אתה יכול לתפוס ו "זר של ונוס" (עם קטן מכתבים כי זה לא על האלה). המילה הנכונה היא אפילו קשה בהקשר כזה די במדויק למצוא אם כזה "מסתובב בצד שמאל" בגידה במלואה הבנת מילה זו.

עצמה, כמו רבים באים לידי ביטוי, הוא כמובן שזה לא על סוג כזה של קואיטוס, שבו רק אחד השותפים מקבל את כל מה, ללא קשר לרצפתו.

מדבר מסובך, זה בדרך כלל אדם שמקבל את האורגזמה קצת יותר קל מאשר גברת. ובכן, לא מניפולציות מיוחדות עבור זה לא נדרש - חבר המין הוא כל - אחד, כמו במקרה, אזור ארוגני מוצק. במקום להוסיף את זה לפחות עיסוי סגור של הערמונית ומשחקים עם האשכים - אז ובדבר כדי לדבר הופך מוט ירקן, מוכן לערער בתוך דקות של דקות.

הגברות הן קצת יותר מסובכות - הדגדגן הוא עדין מאוד ומעורר חזק, לשים את זה בעדינות, מדבר כאב; נקודה G ו לטייל לחלוטין, אם כי בתוך גבולות של אזור מסוים, טוב, לא כל זה, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, כל כך רגיש, כמו אגדות לדבר; כן, בדיחה אבולוציונית זו, המורכבת במספר קטן יותר של קצות עצבים בכלל ובכאב ובמיוחד בנרתיק.

אז במקום ההנאה נעשתה יותר, בסופו של דבר, מקבלת גברת - זה ההישג של גבר, ללמוד להשתמש "כלי" שלך כי אתה צריך, ולא כמה מהר יותר. למעשה, במקרה של רדות, זה גם מציין את האפשרויות של מרסוב חסיד, כי איך נהגנו לקרוא, עמדות שונות מובטחת על ידי רמות שונות גירוי, כפי שכולם יודעים את איברי המין של שותפים, אבל, בהקשר כזה יהיו את הביטוי של הדרך הרעה לא לדבר כדי לשאול את הגברת, אם היא נוחה ומקבלת אם זה גם זיכרונות קלוריט, איך ואבירי יותר.

לא לספור את זה, ולא koitus מחויבת לעתים קרובות (אחרת, יש צורך לשקול, זה לא קורה, כי הוא השתפר בהשוואה לעבר), אז הרקע ההורמונלי מיושר, מייצב את המצב הרגשי של הצמד, נוצר בכוח הקובץ המצורף של Dryug לחבר משפר את מצב מערכת הלב וכלי הדם (עבור ספורט - הוא ומיטה - ספורט), טון שרירים עולה. הכול, כך המפורטים מעל מילים חכמות, מוביל לרווחה מעולה וטוב מצב רוח, וממנו - למרבה המזל.

איך לשפר יותר? 2

כמעט כל מה שנדרש כדי לשפר סוף סוף סקס - רק סבלנות ומסה של תשוקה. זה ברור מאוד, כי רצון לפתוח, כמו רבים חושבים, אופקים חדשים של הנאה זמין במשך זמן רב של מקורות - בפועל, משאבים מיוחדים, ספרים, פנטזיה משלו, יחד עם הצעות בדיקה, בסופו של דבר, ערוצי טלוויזיה למבוגרים.

אלא לא רוצה לעשות שותף הפתעה, אז יהיה צורך להציג תושייה ופנטזיה ב הכנת התכונות העדכניות ביותר, במיוחד במקום שהם דורשים מיומנויות מיוחדות, במדגם, השותף השני לבדיקתם בפועל.

מה שתגיד זה היה הנושא העיקרי בשיפור המין נשאר בפועל ופתיחות דיאלוג ואשכים חדשים של שני השותפים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לכוון את תשומת הלב לעובדה שאני מסייע לזוגות לפתור קשיים בחיי המין.

סקס מושפע באופן חיובי מדברים על שותפים - זוהי עובדה. גם סקס באיכות גבוהה משפיע על מצב פסיכולוגי וגופני של האדם. שלח לעצמך עובדה אחת כי זה אחד הצרכים הבסיסיים שלנו. באמת, הטבע, בסופו של דבר, נתן אדם עם ההזדמנות סוף סוף ליהנות מין, וזה צריך לשמש. כל המומחים בקול אחד מתפללים כי אתה צריך לשאוף לשיפור מאפייני מין. מנוסה, עושר, מיניות משלו - כל זה יעזור למשוך שמחה אהבה על העיקרון של רמה חדשה.

בישראל אין מקום דעות קדומות, בעוד ההצעה באה לעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מודעים לכך שהאסקוג פשוט מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובכיתה VIP הליווי היא סימן למעמד הציבורי.

באמת, להשאיר את השמרנות שלך puritan נראה בעבר. התאם את המין!

Просмотров: 112 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar