05:23
מה זה, כמו אנשים רבים חושבים, קוטביות sexpile או דייג דייג נראה מרחוק

"כן, כאשר אדם רגיל כבר פוגש?! נִצחִי סביבי לבד חזרת ... ". אין ספק, אין אדם ראשון שמעולם לא לא השפיל ביטוי טוב. אם ניתוח השוואתי של כל שלהם שותפים, ניתן לראות בהפתעה כי הסוג דומה לחלוטין. ההבדל בחוץ ובתכונות מסוימות של הלא נכון. אבל, באופן כללי, הכל כאילו מתחת למכונית. תופעה זו נקראת הרבה מאיתנו כל הזמן אומר "קוטביות מינית".

התוכן של המאמר

1 sexpile קוטביות 2 על מה מבוסס מְשִׁיכָה 3 בחירה של שותף 4 דגל שלג לבן אֲדִישׁוּת 5 לפלרטט כמו שיטת ההגדרה

סקסי קוטביות I

הגדרה זעירה אחת מהקורסים של הפיזיקה: ניגודים לִמְשׁוֹך. זה הכל, אז אתה לא יכול להמשיך. תארו לעצמכם עובדה אחת, אבל בשאלה זו, מאוד הרבה היבטים.

מונח זה שייך הבורא הידוע של כמעט כל הספרים ב פסיכולוגיה מודרנית, כפי שכולם יודעים, פיתוח מיני וצמיחה. דוד דייד. שים לב שרק הוא לא אומר בכלל, הוא, בסופו של דבר, מדבר על אנרגיות המייצרות אֲנָשִׁים. כמעט כל דבר באופן מושלם יודע כי יש גבירותיי חזקות עם זכר כמו, ויש גברים עם ארגון צר צרה. זה על זה קונספט מבוסס של קוטביות סקסית. נערות ליווי בהרצליה

מה מבוסס Pretzing2

אטרקציה של זכר ונקבה אנרגיה קוק פעמים עם בשר, כמו אנשים נהגו להביע, חזק בסיס. יש לומר כי אנשים כל הזמן שואפים למה שאין להם מספיק. אחרי הכל, כל ב העולם נמצא בשיווי משקל. מאזן חייב להיות לגמרי בכל.

יש רק שני סוגים בעולם: דומיננטי פסיבי. כל הזמן יודע את זה שולט, OBEYS אחרים. ועכשיו אתה יכול לדמיין מה יקרה, אם זוג עושה שני דומיננטי או שתי התחייבויות. מחזה עצוב: כמה הם במאבק הלא נכון, השאר לא יכול להחליט מי יהיה ארוחת ערב. זה למה די למדי שאנשים ימצאו על הרמה התת-מודע מול עצמך. אבל, למגרין, זה לא.

בחירה של שותף 3

אבל כל אותו הדבר יש כישלון קטן בעובדה כי דומה גם מושך דומה.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה הוא מורכב מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. בחר איסוף, זה ידגיש את הרמה ויאוסף חברה חמודה.

זה יהיה רע אם לא הבחין במה בדיוק לעתים קרובות אנשים לא בסדר לבחור. שים לב כי כדי לא לטעות, זה די לנתח את מזג שלך. מריבות בצמד מופיעות, אם שני מועדפים הסכימו. מעל כבר, ככלל, הוצע להציג את ההשלכות, כפי שכולם יודעים, בחירה כזו. מריבות אינסופיות, אי-רצון לוותר, כולם מושכים את השמיכה. עבור הכשרון של הרמוניה, עדיף להיות, לבחור שותף עם אנרגיה הפוכה.

אם הגברת היא חזקה ופעילה, כמעט הכל מחליט את עצמה ומנסה לשמור על כף היד של אליפות, אז אדם עדיף לבחור נמדד וצייתן. אז נוכח הנוחות: נתתי הוראות מדויקות, מפורקת הכל על המדפים, והמבצעים הוא רק הכל, בסופו של דבר, יעשה, לא במיוחד מטריד. הוא גם נוח: אין צורך להיות מטוגן, אתה לא צריך לקחת אחריות. זה לא סוד לו יותר קל להיות לוחם. אמר - שנעשה כפי שנאמר. גם בסדר הפוך.

בית שברירי לא יהיה כך לדבר כדי למצוא גבר עם צר, כפי שאנו מבטאים, ארגון מנטלי. היא טובה יותר לבחור סוג של אכזרי, אשר, אולי יהיה להירדם בקונצרט כמו מוסיקה קאמרית, אבל הבית ישפר וקושי יפתור. אחרת יהיה צורך להסתכל על מנופים הנוכחי למוסיקה של Vivaldi.

דגל לבן ניטרליות

אבל עדיין יש קטגוריה אחת של אנשים. אלה נייטרלים. הם יש מדי פעם, ולעתים קרובות מוצר זה הוא בחירה באורך ארוך סימנים מתאימים ועבודה קפדנית על איך אנחנו רגילים לומר. טוב, או רק עייפות מן העומסים המתמידים.

נייטרלים פשוט להסתדר עם לפחות אנרגיה אחת נציג. הם יכולים גם להתאים את הדומיננטי ואת מרגיע העבד, אגב, לרוב לעשות נשים חזקות במיוחד ב 2 נישואים.

בישראל, אין בהחלט מקום חופשי לדעות קדומות אם המילה באה לעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי מוסר גבוהים. בהחלט כולם מבינים כי כיום הרסלם רק מלווה את הלקוח במקרה, מספק ראיון וליווי ילדה בכיתה VIP נחשב סימן של המצב.

גבירות כאלה עייפות מאוד בנישואין הראשונים כאשר הם צריכים לגרור בעצמך את כל החיים ולפתור את כל המשימות. הם זוכרים פתאום כי "אני ילדה, אני לא רוצה לפתור שום דבר כדי לדבר, אני רוצה נעליים וללבוש, ", עם לקרוס, ללכת משלך "Ameba" והתלהבות להתחיל, זה הפך, למצוא אכזרי.

עם גברים נייטרליים אפילו יותר קל. כל חום החום "פודקאסט". אבל לעתים קרובות לא ברור כי הדוד, מי בצייתנות, בסופו של דבר, פועל קפיר בבוקר, שוטף את הרצפה ומחקים חיתולים, בגרסאות אחרות פשוט גורר בעצמך כל החום של משימות זכר ספציפיות. כולם יודעים שכן, הוא עלול להקפיא בסאונה חברים וללכת הביתה על הקריאה הראשונה של הגברת שלך, אבל עם כל זה הוא לא יהיו חזרת. הוא פשוט ניטרלי וזה לא קשה לו, בסופו של דבר, להביא לסכסוך.

לפלרטט, בתור שיטת הגדרה 5

אם הכל כבר בא בראש, והמודעות באה משמש במיוחד כערובה של יחסים נמדדים, כמו גם מסקנות לגבי המיקום שלה, ולאחר מכן לחשוף העדפות יעזור לפלרטט ברור. מתי אדם אחד מרתק את השני, הוא לא מודע, באופן כללי, מתבטא בתכונותיו. בְּמַהֲלָך מפלרטטת גלוי ובינון, שהוא עצמו פשוט הורג יין ללא זכות לבחור, ו התחייבויות שלא יבקש ממספר הטלפון, אם כי תהיה מותרת לריר על הרצפה, E Neutral כי יהיה מנוגד את הדחייה של החוטים הביתה, אבל על ידי גרימת מונית, לגלות את הכתובת ולהופיע עם צבעים.

לדעת את כל הדקויות האלה, זה אפשרי עם דיוק מתמטי תארו לעצמכם מה יהיה השותף הבא. אחרי הכל, כפי שכולם יודעים, קוטביות מינית נותנת יכולות בלתי מוגבלות כאלה שיודעות על כך, אנשים לא היו עושים זאת הרבה טעויות לא התלוננו כי שוב כדי לומר טועה בבחירה.

Просмотров: 372 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar