18:36
כיצד לגדל זמן מין: למעלה - 6 שיטות נבדקות

סקסולוגים אישר כי על מנת להשיג אורגזמה, נשים צריך עוד חמישה עשר דקות. אדם, עם התרגשות מתונה, הוא מסוגל להגיע לסיום יותר. שווה שווה כוח ואיך שוב את זמן המין?

התוכן של המאמר

1 6 שיטות להאריך הנאה 2 אל תנסה לחזור

6 שיטות להאריך הנאה 6

לְשַׁלֵם זמן פרלוד. גברים נמצאים ברוב המקרים הכנה שלישוני מלטף, הם מאמינים שזה פסולת ריקה. עם זאת, הקדמה - שיטה טובה כדי לעורר שותף. עם התרגשות חזקה, הגברת מסוגלת ניסיון רב רוסי, ולקבל את המציאות מיחסי מין. זְמַן כדי לקבל אורגזמה עבור הגברת, הוא מופחת באופן משמעותי עם חזק עִירוּר.

הפוך את הרצונות שלך בישראל יסודי אם אתה מודל מענג מרוסיה. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 4500 יורו.

בנות בעניין זה אינן שונות מאוד מגברים.להסיח את הדעה. עוד שיטה טובה לגדול זמן סקס - קח את המחשבות שלך. צריך להיות מוסחת מתהליך נעים אם יש הזדמנות, להתרחק מן הנערה.

לְהַשִׂיג זה יכול להיות אפשרי עם קונדום, אשר יש חומר סיכה חימום בחוץ, ו קוקר - קירור. אז מקאר, אישה תקבל תוספת גירוי ואדם, בשל אפקט הקירור, יקבלו נוספים זמן במשחק. בכל מקרה, ההקדמה של אמצעי מניעה משתרעת סקס, אז איך הרגישות הגברית פוחתת באופן משמעותי.

לסחוט חבר בבסיס. אם אדם מרגיש גישה של אורגזמה, והשותף שלו עדיין מלא אנרגיה, אתה יכול לפנות לשיטה הבאה: כאשר הפעולה רגיש ו הפחתת הבסיס של איבר גברי הגבר, אתה צריך grope הקמת חבר המתנה גדולה וינה ולוחצת את אצבעותיה, מיד עם זאת, אדם צריך לארגן את השרירים מִפשָׂעָה. אז מקאר, המתח נופל, ואת תחושת בואו של אורגזמה לָסֶגֶת.

שינוי טמפ. לעשות אהבה בקצב אידיוולני לא מציאותי. זה מסוגל רק שחקנים פורנופילוב. כי האיש מרגיש כמו להתקרב לסיים, תכליתית להאט את קצב החיכוך. כאשר יורד את הקצב, אדם צריך שאל את השותף שלך גם להאט או להשעות לחלוטין תנועות, חיבה ונשיקות. אם מעשים כאלה לא עזרו, אתה יכול לנסות לחתוך את המין פעולה ולשנות תנוחה.

ואם מצוין כדי להתחיל שותף, לבוא לסיום, זה יוכל במשך 4-6 דקות, עכשיו לגמרי מספיק עבור אדם כדי לסיים את התחיל. מַאֲרִיך מְנִיעַת הֵרָיוֹן. השוק של אמצעי מניעה מודרנית מילא את דרגותיו ייחודיות עותק. עכשיו שותפים מיניים הפכו זמינים אורגזמה סימולטנית.

Esquiters מוכן רוצה לעבוד עם העשירים של ישראל. הם כמובן חסרי עניין טקטיים. אבל זה בהחלט לא רק רגעים נוחים בעת עבודה.
דירות דיסקרטיות בקריות

תחשוב על מה ברור לא מספק תענוג בשבילך. פשוט לא לסתום את הראש מאוד רעיונות רפים, אחרת, אתה מסתכן, לגמרי לאבד את הקמת ואת מצב הרוח.

לא שותקים O דילמה. סיפרנו לשותף על דילמה. באופן כללי, בנות חושניות מדי פעם הם רואים את ההכנסה הזאת. אם זה לא פריגיד רק נרגש, ואז זמן רב אני לא צריך יחסי מין. אבל, אם אדם מאמין כי סקס, 5-10 ארוך דקות רע, אז יש צורך לספר על הפחדים שלך בת זוג. מאקר כזה, תוכל להסיר אילוצים לא הולמים.

אם השיטות לעיל לא עזרו, והאורגזמה הגברית התרחשה קודם לכן דמסקי, לא כדאי להרגיז. לספק את ההנאה של הנערה היא לא רק אפשרי עם חבר.

אל תנסה לחזור

לא כל עצה מהאינטרנט הוא איליים. יתר על כן, חלק מהם יכולים לכרוך בעצמך אפקטים רבים לדקלם השפעה שלילית על הבאים החיים הסקסיים.

אז מה לא כדאי לנסות:

לאכול אלכוהול לפני סקס. כן, אלכוהול משעמם את כל הרגשות, ומין יכול להימשך זמן רב יותר. אבל איש קשר כזה לא יביא הנאה לשותפים, הוא יאכזב אותם מהר יותר. לקחת תרופות להאריך את הקמת. ב -1, לא לקחת צוות רפואי ללא מטרת הרופא, וב- 2x, ניסויים כאלה יכולים להוביל עוד אימפוטנציה. לְאוֹנֵן. יש להציג עולם כי אוננות עם שפיכה הבאה לפני הסקס מסוגל להאריך יחסי מין עם אישה. 1 כמה פעמים זה בהחלט לפתור. אבל בעתיד הוא יכול להוביל לעובדה שהאדם לא יוכל לחוות אורגזמה ללא שביעות רצון עצמית. יש סקס כל יום. סקס נדיר ביותר - המפתח לשפיכה freisky. אם אתה מבין את ההתחדשות, אז מגע מיני כל יום עם אישה היא דרך טובה להאריך הנאה. שימוש בדרך זו, אתה יכול לגדול בזמן כניסתו של האורגזמה, אבל כדי לקבל הנאה מסקסת יומי נאלץ זוג לא תוכל. לכן, כדאי להחליט כי עבור אוהבי יהיה בעדיפות - משך או איכות.

שיטות כיצד לגדל זמן מין הוא יפה הרבה, אבל הם באמת יכולים לעזור. בכל מקרה, שותפים, אם חשובים, אתה צריך לדבר על נושא כל כך קפדני. זוג, ב אשר הבנה הדדית ורצון לספק ידיד הנאה, תמיד להיות מסוגל לארגן ולמצוא פשרה.

Просмотров: 474 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar