14:24
כיצד לעבוד על מודל מצלמת אנונימית

להראות את הפנים שלך מוכן לא כל דגמי אינטרנט. הרווחים המרוחקים מושכים תלמידים, בנות על לחופשת לידה, נשים עם כיבוש חלקי בעבודה הראשית. במקביל אני רוצה לשמור על אנונימיות. אתה יכול להסתיר את הפנים שלך ולשמור על תוכנית סודית?

כי אנונימיות משתקפת ברווחים?

אם אתה חוקר את הפרופיל של תבניות מצלמת אינטרנט אירופאיות, אתה יכול לראות כי הבנות לא מפחדים להשאיר את הקשרים שלהם לדפים חברתיים אישיים. למעשה, באירופה, אישה לא תסתכל על האישה אם אתה הופך את התחת מתנודד מול המצלמה. סוג זה של רווחים נוספים אפילו למשוך פנסיונר. הצופה הוא גם עבור סבתות מבריקות.

מצלמת אינטרנט מצלמת רשת אתרים טוענים כי נתונים פתוחים מאפשר לך להגדיל את הרווחים של 2-3 פעמים. כמובן, יש את האפשרות להתמודד עם סוגים לא נעימים, scammers. אתה רק צריך להיות ערני. אנונימיות מקטינה את הרווחים.

נערות ליווי בתל אביב tkescorts

איך למצוא עבודה ... פרופסורים סודיים...

בנות רוסיה אינן משמשות למקום העבודה הפרסום, אם זה סילוק לשעות הפנאי. תעסוקה באתר מסתתר. זה יהיה לא נעים אם פרופיל הרשת החברתית תמצא חבר, ולאחר מכן בזהירות מכל מופע. התגובה יכולה להיות לא מספקת - מעקב, הונאה, מכתבים עם איומים, גישה לקרובי משפחה.

זו הסיבה 65% של הבנות מעדיפות Enchognite. אתרים מסוימים אוסרים את הפנים. איך להיות במצב זה?

8 דרכים לעבוד באופן אנונימי באתר

מרוסה Moset יכול לאסור על מנהל המערכת. לכן, הבנות החדשות לא מומלצות להסתיר את הפנים מיד, שכן המנהלים הם בעקבות מקרוב. אבל אחרי 2-3 חודשים ניתן להסתיר בשקט מאחורי מסכות OpenWork.

הנה עוד 8 המלצות ממדגמי מצלמת אינטרנט מנוסים, כיצד להישאר לא ידוע ולא להפר את כללי הפורטל:

  • אין שם אמיתי ושם משפחה. על פי נתונים אלה קל למצוא נערה ברשת חברתית. אפילו תמונות באמת למצוא מודל על פלטפורמות ציבוריות. לכן, עדיף לסגור מיד את כל הפרופילים על רשתות חברתיות, לגרום להם בלתי נראה עבור זרים.
  • אזורים נעולים, מדינות. פונקציה זו נמצאת בכל פרופיל דגם. אם תסגור את תושבי מדינה מסוימת, תצטרך לתקשר עם זרים. לכן, עדיף לכלול מסנן לפי אזור.
  • אתה לא צריך להעלות את אותם תצלומים על רשתות חברתיות ואתרי אינטרנט.
  • אתה לא יכול לתקשר בטלפון עם קרובי משפחה אמיתיים, חברים במהלך האתר. מידע אישי יכול להיות סיבה לסחיטה מן הצופה- foodster.
  • אל תהסס לשנות את המראה עם קוסמטיקה. גם האפשרות יכולה להשתמש. העיקר הוא פתוח, העבודה מתרחשת על פי כללי האתר.
  • בתצלומים של פרופיל לא צריך להיות תמונות המעניקות למקום מגוריו של המודל. לדוגמה, מסגרת ליד האנדרטה או על אדן החלון, אם הנוף מהחלון נפתח לכיכר האדומה.
  • אי אפשר לבטוח בציבור. המבקרים הנדיבים בטוחים כי ניתן לקדם את הנערה לשיחת טלפון אמיתית או לפגישה אישית. אתה לא יכול להפיץ נתונים אישיים לזרים, גם אם הם נראים גברים הגונים.
  • שימוש נקי של מסכות או תמונות. הדבר העיקרי אינו מפר את כללי האתר שעליה רשום השאלון.
  • מודל האינטרנט יכול לעבוד לא ידוע. לעתים קרובות יותר, בנות לתת נתונים אישיים עצמאיים לציבור. אין צורך להאמין בהכרה רומנטית באהבה. ברוב המקרים, המבקר של נתונים אישיים דורש לטובת סחיטה נוספת. מה הבעיות האלה? אתרי Webcam ליצור את כל התנאים לפעולה בטוחה! העיקר הוא להראות ערנות ולא אמון!

    Просмотров: 17690 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar