13:32
האם ניתן לקרוא חלום ארוטי וכיצד הוא נעשה, לעשות?

לפני כן, מאשר לענות על שאלות העניין לכל השאלה "איך, להיות, לקיים יחסי מין בחלום?»יש צורך להבין איזה חלום הוא ואני יכול לנהל לנהל? בין אחרים, חלומות צפייה הוא אחד הרגעים המסתוריים ביותר של חיי האדם.

התוכן של המאמר

1 מה אז בן? 2 ראוי לתשומת לב עובדות על חלומות 3 יכול להיות אם לנהל את החלומות שלך? 4 שיטה 1 5 שיטה שנייה 6 למה חלומות ארוטיים נורה? 7 זה אפשרי אם במיוחד לגרום לישון ארוטי? 8 אורגזמה בחלום הוא אורגזמה אמיתית?

זה לא למד מספיק ועד אז הוא פעיל סוף סוף למד על ידי מבצעים. חוקרים 19-20 מאות שנים היו מוגבלים מאוד בדרכים, בניגוד לזמן הנוכחי, כאשר ציוד דבש כפי שהוא יוצג בפני שפע עבור קידום בתחום זה.

מה אז בן?אני

שינה היא מצב פיזיולוגי שבו אדם נראה רצף של תמונות. מדענים אישרו כי בעלי חיים, ציפורים ואפילו חרקים גם לראות חלומות. את כל אנשים בעצם כמו ביקור תמונות לילה או סיפורים שלמים, אבל, כדי chagrin, לא כולם זוכרים אותם. לאבד הרבה, לא נכון?

חלומות יש רכוש במהירות נשכח סוף סוף. בנתונים קיצוניים, הזיכרון האנושי פשוט ייפטר מהחלום בשל הסבירות של "כשלים" במוח. העובדה היא כי במהלך השינה, האדם מופעל על ידי אותם חלקים של המוח כמו איך אנחנו כל הזמן מדברים עם החיים האמיתיים.

אם המידע של חלומות לא יכול גם לנקות, אז הכרכים שלה יכול ללכת מעבר איך זה אפשרי, והמוח יתחיל להיות מבולבל עם שינה והפך.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. רב-זמן, קונים הם בנים בטוחים, זה שהם מחפשים מנצח להופיע בפגישה, לטפל ישירות מתחת לטפל עם בחורה בהירה. רווח זה מספיק, על מנת להבטיח באופן מלא כל מה שאתה צריך.

חלומות יכולים לקבל מזג שונה - הדמיה של תשוקות, חלומות נוראים או ארוטיים, גם סיפורים בלתי מובנים לחלוטין שאוספים את כל המחשבות בדיסטה פנטסטי. איזה צורך שימושי, באופן כללי, יודע על חלום?

תשומת לב הגון עובדות על חלומות 2

ב- 1, ישנם שני שלבים של שינה - מהיר ואיטי, לקיים יחסי מין בחלום שאנחנו יכולים רק בשלב המהיר, כי זה בדיוק שם, הציורים הקלוריטיים, אשר אדם מסוגל לזכור.

ניתוח פעילות המוח במהלך שינה מהירה, מדענים הגיעו למסקנה כי אדם נמצא בשלב חד של נפילתו של שריר ופעילות הנוירונים למעשה. התכונה העיקרית של השלב המהיר פועלת גלגלי העין כי הם לפעמים ביצוע תנועות מתחת למאות שנים.

שלב איטי, להיפך, המאופיין בהאטה של ​​פעימת לב וירידה בתדירות נְשִׁימָה. אפילו טמפרטורת הגוף מעט פוחתת. יש צורך להדגיש כי התמונות הבהירות ביותר במהלך השלב האיטי אינו רואה אדם, וכן סילוק הזמן נראה מתוח על כמו רבים 70-80% מכלל משך השינה, לא.-. בדרך כלל - 6-6.5 שעות.

לרוב התעוררו בדיוק איך אנחנו כל הזמן אומרים, תמונת חלום לנגד העיניים שלנו, כי המתאים ביותר זמן ההתעוררות הוא איך אנשים רגילים להביע את השלב המהיר של השינה. באופן ספציפי, עיקרון זה מבוסס שעונים חכמים מודרניים וצמידים. שעון מעורר, ניתוח הדופק, לזהות מעבר לישון מהיר ועוד כאבים כאילו אדם.

ב 2, כמה, כמו אנשים נהגו להביע, מוצלח אנשים משתמשים בחלומות ככלי המסייע, באופן כללי, כדי לפתור קשיים. לא בשולחן לשווא הופיע מנדליאב לבורא שלה בחלום. הוא האמין באותו לילה תמונות הדמיה של המחשבות שלנו, אתה יכול לנסות למצוא חיבור או אפילו את הפתרונות של שאלה זו, איך להתבטא, גישה יוצאת דופן (לילה). https://israelnightclub.com

פחית אם לנהל את החלומות שלך?3

שינה מנוהלת היא לא מיתוס, אלא המציאות האמיתית ביותר. בו אדם מבין שהוא בחלום והוא יכול לאכול הגדרה. חולם זה הופך להיות איך זה מתחיל להימשך, פלטפורמה יצירתית למימוש רעיונות, גבולות טיפשים, ו תמונות משוחזרות גם לבקשת הבורא. לפחות איזה סוג של קופריס בחלום כזה, אפילו פנטזיה ארוטית.

מודעות בחלום נלמד במאה ה -20, כאשר החלומות על חלומות היו פחות נתונים ומחקר. בתוכה, נראה כי אדם התעורר בחלום ובבין זאת בבירור. זה אפשרי כי השאלה מתעוררת כמו אז בכלל לְהַבחִין?

נסו לזכור או אפילו לגלול, כפי שכולם יודעים, אחרי כמה דקות. אם זה לא יוצא, אז זה חלום. תסתכל על השעון עם החוגה. נסו למצוא הפרות לוגיות במצב - למזג 2 מיקומים או מיקום מוזר של פריטים. קרא איך רובנו התרגלו לומר לפחות קצת טקסט. בחלום, הטקסט עשוי להתנהג באופן מפתיע - לטשטש, לשנות או "לקפוץ". תסתכל על השתקפות שלך. בסדר? אם יש ספקות: "אני כרגע בחלום או במציאות?", אז אתה בחלום. כפי שלא היה מוזר, אבל אין שאלות בחיים. הצג את הידיים שלך. אם הם מתרחשים כאשר אנשים נהגו להביע, דברים מוזרים בסוג של מקום השבירה, לשנות את אצבעותיהם, אז זה בהחלט חלום.

כדי למצוא את עצמך בחלום מבוקר תצטרך סוף סוף לנסות. אנחנו חייבים לומר כי היום יש שתי טכניקות טבילה עיקריות בחלום מודע.

שיטה 1st4

פעם ביום ב הזרם נמצא בסופו של דבר, שאל שאלה: "ואני לא ישן?"מהו אדם לעתים קרובות יותר האם - במוקדם יבוא למטרה. לאחר שפיתחה הרגל כזה, המוח אפילו בחלום ישאל את השאלה הזאת על עצמך. טכניקה, באופן כללי, מבקש זמן לא מעט ימים, אבל ימים רבים. בהתאם לאדם, מודעות חלום יכול לבוא חודש או שנה מאוחר יותר.

אם כתוב שאלה בכל האירועים המוזרים המתרחשים כאשר הוא בדיקה את המציאות של התוכנה, כפי שהיינו מדברים, אחד ה -7, כפי שכולם יודעים את PT לעיל, אז fourror בִּלתִי נִמנַע.

שיטה 2-OH5

אתה צריך לשמור על חלום יומי. ואכן, כל יום להתעורר, לכתוב את החלומות שלך כל יום. גם אם העובד מגיע כמה פעמים ללילה - לכתוב. אז אני חייב לומר כי כישלון נוסף לישון, אדם יכול סוף סוף לראות את הדמיון של הציורים עם הרשומות מן היומן ויבוא הבנה.

האפשרות העיקרית של התגלמות של ההקלטה היא ללכת לאותה עמדה ולהתחיל כפי שהיה לשחק בפרטי הזיכרון של שינה. אין ספק, כל אחד לפחות חווה את הרגע שבו ההתעוררות ערה שוב באותו חלום.

שתי השיטות עובדים והוא יכול להוביל ליעד היעד. ואז הרפתקאות לילה, ואפילו סקס בזמן שינה הוא מסופק! רוב לא לשכוח את המעשים האלה, רק עבודה יומיומית תאפשר לך לבוא לחלומות הודיע. אף אחד אחר לא עובדה שאף אחד מבטיח את התוצאה הרצויה לאחר שבוע.

למה חלומות ארוטיים נורה?6

חלומות ארוטיים לעתים קרובות להשתתף אדם, ולא יכול לחלום. סקס בחלום אינו מתבייש, אדם קשה לשלוט בכוחות עצמו, כי subtext אינטימי הוא כלום אחרים, כמו בכלל, את התודעה הנפיחות. הרקע העיקרי של הופעתו של ארוטי חולם:

חוסר מין בחיים.

אם מין e גם תופס ו האיש מבין את זה, אז תודעה לא מרצון מתקן את העובדה הזאת. אבל בתור ברור, המוח בלילה, באופן כללי, ממשיך למצוא פתרונות לכל המיטות שלנו עובד פעיל. אנשים קטנים יודעים כי חוסר מין יכול להיות לעורר מחשבות מיותרות, ו Corollary, חלומות.

מכירת סקס.

Phenomomal, אבל מספר עצום של סקס כדי לדבר על אדם לחשוב על תהליך זה לעתים קרובות יותר. זֶה Redy סוף סוף גורם איך ציורי לילה עם subtext אינטימי.

פציעות נפשיות.

אנשים ש או על האלימות, כפי שהוטל להביע, בדומה לתופעות ההפוכות, לזכור לנצח רגעים אלה. שים לב כי פציעות נפשיות נשארות בתודעה לנצח, באופן כללי, יכול לגרום חלומות ארוטיים, סיוטים ותופעות אחרות של פוביה זו. אֲפִילוּ קנאה ברורה סוף סוף לשמש תנאי מוקדם עבור ארוטי גלוי בחלום.

סקס כחלק מהחיים.

מסיבה כלשהי, קשת שדות וכיצד אנשים משמשים להביע טירות מסתוריות בחלומות כאילו חלקם תופסים כראוי מִין. אני חייב לומר שהם עושים הכל כדי לדבר, באופן טבעי לחלוטין לחשוב על יחסים קדומים, ובהתאם ליצור חלומות.

סקס בחלום יכול כמעט סוף סוף לגוון את חייו של אדם ואפילו לקבל מעומק תת הכרתי של חלומות ארוטיים מבוחנים. זה קורה כי האדם מסתכל, כפי שכולם יודעים, שינה ארוטית היא מאוד, היא רוצה לחוות הכל במציאות, הניסוי ולחוות את המוח המוצע, סטייה.

למרות שהחלום הוא מפרק של מה שקורה בחייו של אדם, מחשבותיו ומעשיו. למותר לציין, אם אין לך מין טוב בחלום, אפשר לנסות לפתור את אמא לבד עם פסיכולוג. זה יעזור להבין את עצמו ולמצוא את התנאים המוקדמים עבור אלה שפיתחו תמונות ארוטיות.

פחית אם רק רק לגרום לישון ארוטי?7

בנוסף לניהול חלומות, קיום יחסי מין בחלום אתה יכול לא מרורט. איך זה לא היה מוזר, אבל אפשר להגדיל את האפשרות של חלומות ארוטיים דרכים עוקבות:

באופן בלתי צפוי, כמו רבים באים לידי ביטוי, האופציה האפקטיבית היא לשחזר תמונות ורגשות במהלך יחסי מין בעת ​​הערות. זה בערך בפעם הראשונה של ערנות כאשר אדם הוא על סף שינה ומציאות. אם באותו רגע, בשלב זה, כדי להציג רגשות נעימים, התרגשות או לגעת בפרטנר, אז אתה יכול לצלול לתוך אקסטזה ארוטית מרוששת ישר בחלום. האפשרות הקשה ביותר היא לחשוב על סקס לפני השינה. צריך לשכב בנוחות ולהתחיל לפנטז שלך הרפתקאות מיניות. זה ביסודו כי הגוף נתקל במצב שינה במיוחד עם פנטזיות ארוטיות, אחרת הוא מושתל ואת התמונה הנכונה יהיה לשכפל.

אם זה מאוד כל כך להתרגש לפני השינה, האפשרות להיכנס לחלום ארוטי יגדל באופן משמעותי. כנראה הבחין כי, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, עירור overestimated לפני bedtime לעתים קרובות תורם אחד נעים, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר סקס לילה.

כדאי לראות את זה כמה תנוחות להגדיל את האפשרות של שינה ארוטית. לדוגמה, את היציבה בטן תורמת למגע הצפוף ביותר של הדגדגן עם המיטה, הגורמת מיהרה מיהרה.

השיטה הקיצונית היא חלומות מודעים, המתודולוגיה של המראה של אשר ניתן לקרוא לעיל. אם האדם סוף סוף יכול לשלוט על החלום, זה לא יהיה קשה יותר להתקשר למעשים ארוטי מאשר נופים טיסה או לא נתון.

אוֹרגַזמָה בחלום הוא אורגזמה אמיתית?8

נסיבות המראה של אורגזמה היא הרבה מאוד - החל מ, כפי שכולם אומרים, יחסי מין קלאסית וסיום עם טרמפ על גדול.

הנקודה הגבוהה ביותר של הנאה יכולה להיות רק מקבלת, עושה אהבה בחלום, בעוד זה נוגע הן בחורים והן נשים. המחצית המלאה של אוכלוסיית העולם בתחום זה היא הרבה יותר, האפשרות של גבירותיי לילה של אורגזמה היא הרבה פעמים יותר, בסופו של דבר, לובשת קצת יותר מזג פיזיולוגי.

אורגזמה זכרית בחלום זה נמצא לעתים קרובות יותר בגיל ההתבגרות, בסופו של דבר, יש לו זיהום כותרת - זרעים ספונטניים. הסיבה העיקרית היא הבשלה יחד עם צפייה סרטים פורנו. זה אפשרי כי הגוף הוא רק צריך להפסיד עִירוּר. כשלעצמו, בדרך זו, התנזרות מינית בחבר 'ה היא הראשית תנאי מוקדם לזיהום, זה הופך להיות בריאות זכאי זול.

לילה אורגזמה גבירות לובשת מזג נפשי הוא תוצאה של תשוקות ארוטיות ופנטזיות. כאילו לא היה מוזר, אלא על פי נתונים סטטיסטיים, אורגזמות כאלה נמצאים לעתים קרובות יותר במהלך תקופת הביוץ או לפני תחילת הדימום.

עמידות סובייטית ומידע פגם עוררו מבט לא מדויק שבאמת ליווי - כל זה משהו מביש, כך שצריך לשתוק. אבל מעטים יש מידע כי ליווי השירותים בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

פרדוקס זה קשור לרגל, כפי שהיינו מדברים, פיזיולוגיה נקבה - הדומיננטיות של הורמונים מסוימים, כפי שהיינו מדברים, רגישות גבוהה.

אורגזמה כזו היא לגמרי, כפי שאנו מדברים כל הזמן, נוכחים ומלווה באותה פעולות פיזיולוגיות כאורגזמה ל- Java. הגוף לא מוצלח לחלוטין איך הגברת באה לשיא של הנאה, אם זה היה מין עם בן זוג או, כמו בראשות, אורגזמה מקרית לילה בגלל חלומות ארוטיים.

מדענים גם לדבר על פרדוקס כזה כמו ירח סקסי - מגוון הפרות של שינה. התודעה של נערה מאה אחוז מרגיעה, יצירת מזויף יחסי מין עם דמיוני או שותף אמיתי. צימוק הוא כמו שקרים פנימה כי האיש לא זוכר שום דבר בבוקר, לא סוף סוף לשלוט על עצמו במהלך מה קורה.

כל אדם צריך לדעת כי, כפי שאנשים משמשים להביע, אורגזמה הלילה היא נורמלית, ב 90% מהמקרים זה לא, זה הפך כל סטייה. על פי מחקר שנערך על סטודנטים, כ -37% מהנשים חוו אורגזמה בחלום. אין דבר לא טבעי או אהוב, פשוט, כראש, היכולת הפאברית של הגוף.

הכי הרבה, כפי שכולם יודעים, אורגזמות לא אור לעתים קרובות ללבוש את המזג החושני ביותר מאשר בחיי היומיום. ואכן, ראש הראש אינו נטען ביחידות משק הבית, ולכן זה אפילו קל יותר לקבל הנאה, זה אפילו לא הכרחי להכות את המחשבות החיצוניות של ילדים, כפי שאנו מדברים כל הזמן, מאכלים לא רחוצים.

קל יותר לקחת אורגזמה לילה כמתנה מהגוף שלך. אין צורך לומר להאמין בסמליות של שינה ארוטית, זה רק שזיזיולוגיה, ולא מחיר. יש לציין כי בפרק, לא קס של אדם על חייו, באופן כללי, יחווה דומה, או לא כולם יזכרו את זה - אדם הוא מוזר לשכוח חלומות.

האיש בהחלט יהיה מסוגל לזהות את אורגזמה הלילה בשל שפיכה, אבל הגברת פשוט לא יכול לזכור אה, כפי שאנו מדברים כל הזמן הרפתקאות לילה דומה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

במהלך חלומות ארוטיים, אתה יכול לקבל noconette. זה קורה כמו בחור, נוכחי ובנות. זוהי תחושה נעימה מאוד - כאשר אתה לא יכול להבין, זה באמת מה שקורה. תארו לעצמכם עובדה אחת שהיא מתעוררת מגלים מתגלגלים של אורגזמה - אתה לא תעלה עם קריר יותר! כמעט כולם מתחילים לדאוג לגבי זה, בהתחשב בכישלון מסוים התרחש בגוף. אבל אם חלומות ארוטיים ואורגזמות לא מטרידים אותך לעתים קרובות מאוד, זה מה לדאוג - זה לגמרי העבודה הרגילה של התת-מודע. אבל אם אין קצת לא קצת כל יום, עדיף לפנות לרופא ולספר על המצב. ואכן, הוא יעזור לך למצוא החלטה.

Просмотров: 102 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar