17:28
בהירות האורגזמה: כיצד להחזיר את התחושות הקודמות - ייעוץ לגברים ולנשים

במהלך השנים, כמה זוגות מתרחשים בלבול: בהירות נעלמת אורגזמה, רגשות הם dulled, ומין הופך מתוכנן פעם אחת רובע. נשים לאחר הלידה, קלימאקים גם אין תחושות אלה 20-30 שנים. וזה אפילו לא בן. גבר יכול לחזור ליבידו רגשות וואוי. אישה, להיפך, מראה עניין במין יותר מ איש. הבדל הגיל אינו פועל ערכים.

התוכן של המאמר

1 התחייבות של סוף שמח 2 איך ליהנות מהעונג של אישה? 3 נשימה נכונה 4 גירוי הערמונית 5 תנוחות חדשות 6 צעצועים ארוכים!

התחייבות של קצוות מאושרים

גברים מאבדים לא רק את הגמישות של העור, אבל גם את גודל חבר. אם ב 20-25 שנים הוא היה בריא, שומן, ואז 40-50 זה יישאר השורש עבור 2-4 ס"מ פחות. ליבידו נעלם בשל זמינות יציבות: ליד האישה היא כל חששות, במכונית המוסך, הילדים גדלו ואפילו יש נכדים. מתוך מחשבה אחת שאתה צריך לישון עם סבא שלי, סבא שלי כבר ממציא תוכנית לברוח מהבית איפשהו לחברים על חנות הטיוטה.

והבעיה היא השכונה כולה במעגל סגור. מאשר פחות לאדם יש יחסי מין, הרעים אז מתברר כדי לשחזר את הבהירות אוֹרגַזמָה. זה נשאר להיות תוכן עם קטן. רק אישה לשחר הכוחות אי שם 40-45 מבין את הגאות של צמא ואת הרצון למצוא הרפתקאות חדשות על שלך הנקודה החמישית היפה היא חשוכת מרפא. הולך סביב מועדונים, מופיעים נאהבים.

גברים צריכים לחשוב איך לתקן את המצב. גירושין וחתך של רכוש - לא פתרון לנושא, אם כי רבים עושים זאת.

לישראל אין מקום לדעות קדומות, בעוד שהמילה באה לעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים מוסריים גבוהים. כל אחד מהם מודע לכך שהטקס ההלם פשוט מלווה את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי בכיתה VIP נחשב סימן של מעמד ציבורי.

על ידי סטטיסטיקה של זוג משרד הרישום, שגר בנישואין במשך יותר מ -20 שנה, הם bred בשל חוסר קרבה. ילדים גדלים, הוא לא מחזיק שום דבר. הזמן מתחיל, כאשר אתה יכול להסתכל אחד על השני שוב. זה רק 65% של אדים הביע גורם. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

רופאים אורולוגים נאמר כי הפוטנציאל והעוצמה, ניתן להחזיר את בהירות האורגזמה. נחוץ רק לעתים קרובות יותר לעסוק. רוויה טסטוסטרון מתרחשת. נְקֵבָה מקבל את ההנאה והחומרים הדרושים הכלולים סיכה של גברים. לַעֲלוֹת בעיות כגון קיכלי. מופיע גל חדש של אהבה.

איך ליהנות מהעונג של אישה?2

זה קשה ולא בלתי אפשרי בפועל. התיאוריה ידועה כולם - אתה צריך לעורר את עצמך יותר, לחפש מקומות חדשים כדי לכבוש את זה.

למלא את שאיפותיהם בישראל, במקרה שאתה מודל ארוטי מבלארוס. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. המראה מודל הבנות יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 3000 יורו.

על ה באמת זה אשליה.

נשימה נכונה 3

היא צריכה לנשום בשיא הנאה. נְקֵבָה עיכובים נשימה כאשר האורגזמה חווה. תאים לא מקבלים את הרצוי כמויות של חמצן. צום מוביל "כל כך" הסוף.

מדענים ממליצים לאט לנשום כאשר אורגזמה מגיע, ולנשוף באופן דרמטי כאשר הוא מסתיים. זה יעזור להאריך זְמַן. כמובן, איך החזיר לא יעבוד, - זה יכול ליהנות 30 דקות זה, אבל במשך 5-8 שניות להישאר בגן עדן.

גירוי הערמונית 4

זה חל על גברים, אלא לנשים. אם היא רוצה להציג אותו אצבע חור אנאלי, אדם יכול עוד נהדר לשמחה. בשל עומק החדירה מסיחים מחשבות מאורגזמה משלה.

גברים מומלצים גם לניסוי. חור אנאלי הוא עדין יותר, אבל לא כל כך רגיש כמו נשים. לכן, אדם צריך לנסות. מצחיק מעט כשמדובר באורגזמה הסתברות בבגידה מן בן הזוג הלא מרוצה.

חדש poses5

אישה רגילה ליהנות מיסיונרית או תנוחה אחרת תהיה תחושות חדשות. אתה יכול לשנות את זה כל האחר כדי להיות מסוגל לעורר את הדגדגן ואת החזה. כאשר הדם יהיה adhe אגן, אורגזמה תהיה חזקה יותר.

חָשׁוּב! צריך לסנן את השרירים של הנרתיק מול האורגזמה. ואז האיש יהיה חזק יותר הזן, לדחוף יהיה חזק יותר, ואת ההנאה "מעל".

צעצועים חיים ארוכים!6

הדרך החביבה ביותר של גברים רבים - להשתמש אביזרים נוספים מגררים כמה אזורים ארוגניים. באותו זמן גבר יכול לעשות משהו אחר. לדוגמה, צעצוע לחקות עיסוי פי הטבעת, ולרגש את הידיים, ללטף, שפתיים לנשק את הצוואר ולהיכנס לשותף פאלוס חזק.

בחנות מין יש ממריצים המסייעים קבל כמה אורגזמות באותו זמן. במקביל אישה תוכל להשיג אורגזמה מספר פעמים ברציפות. זה יציג יחסים חדשים חדשים מְנוּמנָם. אתה יכול לתרגל סוג זה של סקס פעם בשבוע כדי הרצון לאחרונה.

גם אישה יכולה להתחיל ריחות שונים, תפקידים מעניינים. יש אמונה כזו: "איזה מביך ונראה כמו אדם, יותר הוא רוצה לנסות ". נגרים, בניית עובדים לגרום לעניין שבועי. אינסטינקט בעל חיים נותן אהבה לצ'וקה - אמיתית ריח זכר, כאילו הוא רק מן השדה בא ושטף כמה ימים.

היוצא מן הכלל יהיה גרביים - זה קדוש. בְּהִירוּת אורגזמה מחזקת ומתי קיום יחסי מין בבגדים כאשר מדומה "איפה צריך לקחת "שלו וקיבל את מה שהוא רוצה. נשים מתוך שבירה וכאלה במשחקים "לא אני רוצה "ליהנות לא רק מן הסוף, אלא גם מתוך זמן רב תהליך בלתי מרוסן.

Просмотров: 472 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar