13:45
איזה סוג של אמצעים "להיות autosexual"?

במשך עשרות שנים, סקס היה, שכן אנשים רבים חושבים, אסורים ובוציים מאוד, כאשר אנשים נהגו להביע, את הנושא.

חלומות אישיים בישראל, אם אתה אישה אופנתית מהפדרציה הרוסית. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל כדי לקבל מ -2,600 יורו.
https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

אסר כיצד להתבטא, כל דיונים שחולפים מעבר לכללים. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי מין באותו זמן לא היה חצי הגדרות overgrown עבור שיעורי. אז, למשל, לא היו את העניינים של כמעט כל, כמו רבים מתבטאים, העדפות סקסיות. יש לציין כי אחד מהם מכוסה בחוסר אי הבנה - אוטוסקסואליות. זה אפשרי כי לפחות פעם אחת של השתקפות במראה? אם התשובה היא חיובית, יש משהו לחשוב על.

התוכן של המאמר

1 מה המשמעות של AutoExylism? 2 איך לזהות אוטוקסואליות? 3 מה לעשות, אם השותף הוא autosexual?

מה המשמעות של Autosexualism?אני

על פי אנשי מקצוע, Autosexuality הוא רצון לגוף שלך והתרגשות שלך בזמן ההתפשטות. סוג זה של יחסי מין, למען האמת, הוא אפשרי ומוכר על ידי החברה LGBTQ + כחלק מהטווח. אבל הספקטרום של אוטוקסואליות הוא ענק. זה, לבסוף, יכול להיות גם פנטזיות מרגשות עם עצמם רצון חזק עבור הגוף שלהם במהלך מין מסוים.

כמה autosexuality נראה חלק של הפרעת אישיות נרקיסיסטית. אבל המחלה והמיניות יש דרכים שונות לחלוטין לפיתוח.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות מאוד, לקוחות - צעירים משגשגים, אלה המתכוונים להיראות רווחית בפגישה, הליכה ישירות בהישג יד עם בחורה בהירה. הכנסה זו מספיקה, כך שזה לגמרי מכוסה אישית עם כל מה שצריך.

ב נרקיסיזם ונטיות נרקיסיסטיות, אדם פשוט אוהב את עצמו, הוא גם רואה את עצמו איך אנחנו כל הזמן מדברים, יוצא דופן, טוב יותר מאשר השאר.

כשמדובר במין, אנשים נרקיסיסטיים, מתרכזים בדרך כלל על ההנאה שנרכשו ואולי אפילו לא חושב על הרצונות של השותף במיטה. מנודים, להיפך, אוהבי נדיבים.

איך, זה הפך להיות אפשר לזהות autoxuality?2

Outcasticality, autosxuality אינו מתאים במגבלות המדויקות. יתר על כן, ישנם מספר שלטים שעשויים להצביע על autosxuality או מגוון שלה:

בהשוואה לאחרים, אתה נראה בעצמך יותר, כפי שהוא נהג, חמוד; אתה מרגיש התרגשות סקסית כאשר אתה נוגע גם להסתכל על הגוף שלך; אתה אוננות טובה יותר, ולא סקס עם שותף. במהלך יחסי מין, אתה לא מתרגש בגלל השותף, אבל בגלל התגובות של הגוף שלך. ברוב הפנטזיות הסקסיות, רק אתה נוכחים, ולא את האנשים האחרים.

גם אם רוב הסימנים בקנה אחד, אוטוסקסואל עדיין יכול להיכנס למקרים רומנטיים ומיניים עם אנשים אחרים בטווח ארוך.

מה לעשות, אם בן זוג הוא autosexual?3

אם יתברר כי השותף שלך הוא autosexual, זה בהחלט לא סיבה להתרגז ולשים את הצלב על היחסים. כולם יודעים כי אוטוסקסואל מרגיש רצון לעצמו, אבל יכול להיות גם יזום ומין עם שותף. ואומר שאתה גם מוזמן גם צריך.

תקשורת היא המפתח לפתרון הקושי. סקסולוגים מומלץ גם לגלות על סודות שחורים זה לזה קצת יותר. לחלוק מחשבות, באופן כללי, מרגש את הדבר הגדול ביותר. אני באמת רוצה להדגיש מה זה נעשה?

תן זמן שותף לחשוב על גיבוש טווח משלך. לא מקבלים אותם עבור טיפוסי, כמו אנשים משמשים להביע, אוריינטציה סקסית. להראות כי אתה באמת מעורב בעסק של השותף, לבקש autoxuality. קבל הנאה, יצירת תרחיש המין שלך, תוך לקיחה בחשבון את ההעדפות. להיות פתוח למחקר, לא לארגן את השערורייה, אם לא הבין את המהות של autosexuality.

בסופו של דבר, sexologists לא מכחיש כי כל האנשים בעולם במידה מסוימת הם autosexual, אבל זה בטון ביסודו מידה של ביטוי של אהבה.

Просмотров: 3281 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar