00:59
8 מין נוחים פרצופים או נוחות החשובה ביותר

אקרובטי etudes במיטות לא רע אך ורק בפורנו. במהלך יציבה זו, שותפים קרובים מאוד זה לזה, אפילו קרוב יותר מאשר עם מיקום מיסיונרי רגיל, כי זה מושלם עבור סקס נינוח, רומנטי; הכרית היא המצאה יפה של אוכלוסיית כדור הארץ. עם הכל הופך להיות הרבה יותר טוב. אפילו תנוחה כזו פעילה כמו "כלבלב".

1 תנוחות נוחות ביותר במין

יתר על כן, שותפים חדשים יכולים להגיב אחרת על תנוחות סקס יומיומי. ומה היה מושלם באופן ישן, כרגע ייתכן שיהיה צורך להפסיק בעבר. אבל, תמיד יש כמה תנוחות כי הם כל כך נוח ונוח, אשר תמיד לעבוד.

את התנוחות הנוחות ביותר ב sexi

אם אתה רוצה פשוט להירגע ולא רוצה אהבה בידור לסיים ביקור לרופא או שחזור ארוך של הפיזיותרפיסט, אנחנו רוצים להציע את האפשרויות הטובות ביותר עבור זה.

שריפת החזקה מיסיונרית.

תנוחה מיסיונרית - המיקום הפופולרי ביותר והכל הממושך במין. כך שהוא ניצל את כל התהילה כבר על סף הבנאליות. בדרך כלל אחסון זה הופך להיות הראשון עבור רוב האנשים. אבל תנוחה מיסיונרית יכולה להיעשות טוב יותר ולעשות את זה לא רק מקורי, ואף יותר נוח. דירות דיסקרטיות במרכז

בשביל הגברת הזאת, אחרי שהאיש נכנס לתוכו, חייב להזיז את רגליו. מאקר כזה יתברר כי האיש נראה תוהה את הגוף של אישה, אשר מאפשר חשש באברי המין. וזה אומר כי גודל חבר לא יהיה כל חשיבות מיוחדת חיכוך לא יהיה עמוק ולא פעיל. אנשים Miden לא מדברים כזה ניסיון וכושר גופני, כי משהו רגיל תקן מעדיף, רק מעת לעת מחדש כדי לבדוק את הבדיקות. אחרי הכל, רוב האנשים מעריכים נוחות ומין הוא צריך גם להיות בטוח. ובוודאי שאין רגשות וכאב אחרים צריכים להיות.התוכן של המאמר

תנוחה מאחור, שוכב על הכרית.

המשך הרישום יכול להיות ארוך מאוד! כדי לבחור את המין הנוח ביותר להציב לעצמך, אני צריך בפועל. בלעדי "תנאי שדה" אתה יכול להבין, באיזה עמדה במהלך sociasis בשבילך הכי נוח. ואל תצפו האפשרות הטובה ביותר שלך להיות זהה לכל אחד אחר.

מציב מלמעלה או ללכת לשקיעה כאילו קאובוי.

ובכל תנוחה זו למי שרוצה לא רק נוחות, שליטה, משום שהוא מאפשר לך לבקש כי הקצב ועומק החדירה שאתה רוצה. למעשה, אתה באמת יכול למעשה לזוז, רק לסחוט ולהירגע את השרירים של הנרתיק. זה גם יספק תענוג גדול. ותפקיד זה הוא ללא דופי למצבים שבהם הציד של נוחות ורכות, כפי שהוא מאפשר לך לנשק אחד את השני ולהביט לתוך העיניים. בנוסף, להיות עולה, הגברת מקבל את ההזדמנות לעורר הדגדגן שלך. מתנוחת הרוכב הרגילה, סוג נוח לה מבדיל את העובדה שהגברת מתכופפת קדימה. אתה יכול לסמוך על הידיים שלך או רק לחבק שותף ולחש לו על אוזן של דברים נעימים;

הוא עומד או מסתתר עלי.

עבור יציבה זו, תצטרך קיר או טבלה שאתה יכול לסמוך. להיות, מבט חבר כדי שהגברת חזרה לתמיכה. האיש חייב לקחת אותה על ידיו ולעצר, מחזיק את הישבן, ואת הגברת לתמיכה ואיזון עדיף לקבל את הרגל שלו סביב רגל של השותף. גירוי נוסף מתרחש על ידי חיכוך אבריינים של שותפים.

כדי לבצע שאיפות ילידים בישראל, כאשר אתה ילדה אלגנטית מאוקראינה. העוסקת בישראל המותרים לפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל יכול לחודש מ 6600 $.

למרות העובדה כי עמדה זו עומדת, אשר הם בדרך כלל די קשה ברמה הפיזית, אפשרות זו מאפשרת לך לעשות קצב נוח עבור שני השותפים;

חיבוקים בצד.

אתה יכול להתיישב או פנים אל פנים, או כך האיכר יכול להיות גברת מאחור. בתנוחות פנים אל פנים יהיה קצת יותר קשה, כי זה יצטרך להשתמש צעצוע מין, או חיכוך יהיה די unhurried ואת עומק החדירה הוא קטן.

אם האיש בא מאחור, אז הגברת יכולה בעזרת הישבן ואת טוויסט לצבוט כדי לשמור על עומק ועוצמה של חדירה תחת שליטה. ואם בן הזוג שלה יהיה שוכב בשקט, זה יכול לשאול את הקצב שלו;

הנאה כפולה.

זוהי ההזדמנות לשתף פעולה שלך את המיקום האהוב שלך עם שביעות רצון עצמית, בשל העובדה שזה יכול להיעשות בו מיד לעשות כל דבר.

הגברת נופלת על גבו וזורקת את רגליה על כתפיו של בן זוגו, שיושבים על ברכיה לפניה. עם כל זה, זה יכול לרצות את הדגדגן שלהם, אצבעות או צעצוע מין, ואדם, אם תרצה, יכול מאוחר לנשק את הגברת או רק ללטף את השדיים שלה. רגשות כפולים דומים יכולים פשוט לערער את התודעה מהנאה;  

אַרנֶבֶת.

אשר אמר כי צעצועי מין יכולים לשמש רק שביעות רצון עצמית? טיפשות, הם יכולים ויש להשתמש בו אפילו במערכת יחסים ארוכה עם שותף קבוע. אז למצוא את הוויברטור האהוב שלך ביד שלו בידו ביד. השתמש בו בפעם הבאה שאתה מתנסות עם תנוחות כדי לעורר את הדגדגן.

האידיאל של כל זה, כמובן, זה יהיה לצאת לעמדתו של אדם מאחורי. ולא להתחתן באמצעות מצבים שונים של פעולת ויברטור, לא לשווא כי היצרנים באו איתם. זה יעזור לגדל תענוג או רק חבר ראות. נסו לעצור את האורגזמה עד שזה נשאר לסבול. אבל, אם באופן כללי, הדבר החשוב ביותר בעת שימוש צעצועי מין חדשים הוא תקשורת. חבר חבר חבר, תגיד מה בדיוק אוהב, ומה נותן אי נוחות או רגשות מגעילים;   

חֵרֶם.

אם יש לך מעד הכל, ואת אי הנוחות לא נעלמה, במיוחד כאשר מציגה חבר, הגיע הזמן להחרים חדירה. ובכן, עד אז, לפחות לזמן מה. מצביעים על כך, לבצע תרגילים בריכוז תשומת הלב, אינו מונע עיסוי ארוטי.

ראשית, לחשוב על הנאה, לא על טכניקת התהליך. וכדי לתת את היחסים של פיקאלה לתקופה זו, נסה להוות 69. אחד מכם נופל על הגב, והנשא צריך לשכב למעלה, כך שפיו היה על איברי המין של בן זוג. ואת איברי המין שלו, בהתאמה, מול פיו של בן זוגו. אתה יכול לחוות את זה לעשות בצד שלי. להתאים אחד את השני ולקבל הנאה;

הדבר העיקרי מתייחס למין חיובי, להיות משוחח ולדבר הרבה עם השותף שלך על בעיות מטרידות ומה עושה הנאה במין. ו, כמובן, הרבה חומר סיכה. בצע את הכללים הרגילים האלה ואתה תהיה לעכל כי יש הרבה בדיקות במין, אשר ירצו לעשות עם השותף שלך. אבל, לפני שאתה הולך לכבוש את קמה סוטרה, זוכר כי המין הטוב ביותר מתרחש כאשר אתה חולק את הרגשות שלך ואת הרצונות, ו בגלוי להדגים אותם. אז לא יהיה אי נוחות או אימה לעשות משהו לא בסדר במיטה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

לארסנל של כל זוג יש תנוחות מין נוחות משלה.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים כי היום ההסלמה מלווה רק את השותף באירוע, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP יהיה מחוון סטטוס.

חלקם מעדיפים מיסיונר טוב ישן, עבור אחרים אין דבר טוב יותר מאשר סגנון doggi, אחרים קיימים יחסי מין רק בתנוחה של רוכב. מישהו אוהב סקס על אדן החלון, אחרים - על השולחן, במיטה השלישית, הרביעי - במקלחת. כדי לעשות זאת, לקחת כרית אהובה ולהחליק לעצמך תחת האגן לצמיחה של נוחות ותמיכה. אחרי זה, לכופף את הברכיים, להאכיל את האגן מעט למעלה, ולשים את הרגליים בהרחבה די, כדי לאפשר את השותף להיכנס. Pose הוא נפלא לאופן שבו הוא מאפשר לך לשמור על עומק החדירה תחת שליטה לעורר את הדגדגן; כל זוג ייחודי!

Просмотров: 135 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar