12:33
10 נושאים מרתקים לשיחה בתאריך הראשון עם כמה אנשים חושבים חסות אפשרי

מצא אדם בטוח כמה באים לידי ביטוי, רשתות חברתיות או באתר היכרויות הוא רק חצי מהמקרה. לפני תאריך ראשון נוסף עם חסות אפשרית. באופן ספציפי, famroror שלו מתאר את הארונית מקורה נוספת. אז לא להיראות, כפי שכולם אומרים, משעמם וברור, בעיקר, באופן כללי, יש כמה נושאים מרתקים לדבר. אנו נראה כמה אפשרויות עבודה.

אתה יכול לדבר עם חסות על מזון אהוב

לרוב תאריך הראשון עובר במסעדה, ולכן זה יהיה מתאים להתחיל שיחה על מזון. לדוגמה, לשאול מדוע אדם בחר מנה אחרת או אפילו, בסופו של דבר, לבקש ממנו לסייע עד כה לבחור מיקום מהתפריט. השיחה יכולה להיות סוף סוף להמשיך, לשאול איך החיים של כולם, חסות פוטנציאלית על מטבח מועדף, גם אם הוא אוהב לבשל. מידע זה יציין סוף סוף כי זה יהיה שימושי מאוד יהיה צורך על ידי התוכן הקרובה.

התוכן יכול לגרום לשיחה על איך אנחנו כל הזמן מדברים, הרגלים מצחיקים

מציין כי כדי לדבר כדי לשאול שאלות ברורות, עדיף לשאול את האיש על טקסים מרגש הרגל מצחיק. לפחות מידע זה אינו נושא, כפי שכולם יודעים, אין ערך מעשי, הוא גם יעזור לתמוך בשיחה E כדי לפרוק את המצב. אולי מתברר שאתה עם כמה הם באים לידי ביטוי, חסות אפשרית, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר הרבה נפוץ. העיקר הוא לא לומר איך לדבר, עובדות מצחיקות על עצמנו, היא תתקשר, בסופו של דבר, כדי לשחרר את בן השיחים.

שאל חסות על היחס של חיית המחמד

הרבה מאוד יכול להימצל על אדם ביחסה שלו כלפי בעלי חיים. גלה מי הוא אוהב יותר: חתולים או כלבים, ואולי ביתו, באופן כללי, חי איגואנה אקזוטית או תוכי טרופי. אם אדם מתייחס לחיות מחמד בקרירות, הוא מהיר יותר, לשים את זה בעדינות, מדבר על המוסר המוסריות שלו ואת חוסר הרצון שלו למישהו להיות מחובר. עובדה זו שווה פתק.

גלה איזה חסות יש מקום מועדף בעיר

הכל, אפילו, כפי שכולם אומרים, האנשים העסוקים ביותר, מעת לעת למצוא זמן איך לבוא לידי ביטוי, להיות לבד איתם. מחשבה עם חסות אפשרית על המקום שבו אתה מעדיף לבלות את הזמן הפנוי שלך, אם אתה נפל את ההזדמנות ללכת כמו גם לשבת, בכלל, לחשוב. ייתכן שיהיה צורך להדגיש את מה שאתה יכול ללכת לבחור מקום עבור התאריך השני וללמוד יותר על השני.

התוכן הוא, באופן כללי, אולי אתה יכול לספר על היום המשוגע ביותר שלך

למה בחורים כאל... שיש לתת חסות...

צביעה, כפי שכולם אומרים, סיפור חושני, עשיר באירועים, יעזור ללא מתורבים לעבור את הזמן ולרכז את תשומת הלב של בן שיח לעצמו. העיקר הוא שהסיפור היה בדרך חיובית. זה לא סוף סוף עומד על התאריך הראשון, לבסוף, הספינה את החסות הפוטנציאלית עם stopuss או לדבר על איך אנשים משמשים להביע נושאים עצובים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/

נותני חסות אוהבים לדבר על אמנות

אנשים עשירים על פי רוב, בסופו של דבר, הם אמנות קונקרטיים. תארו לעצמכם עובדה אחת שכמעט כולם לאסוף תמונות, פסלים, עתיקות או, כפי שכולם אומרים, וינטג ויניל רשומות. זהו נושא יפה לשיחה. הראשי, להיות חיסכון על השאלות האלה, וכפי שכולם אומרים, לכן זה עומד מראש, זה היה צורך להכיר כמה באים לידי ביטוי, את הרשימה הבסיסית של ציירים ומלחינים, כדי לא להיראות טיפש. ניתן גם לראות מיד אילו תערוכות ואירועים תרבותיים מתקיימים בעיר שלך בשיעורים ובאירועים תרבותיים, אולי תוכלו להסכים עם חסות אפשרית לגבי התאריך השני.

חשבתי, כפי שכולם יודעים, טיסה אפשרית של נסיעות

אם לאדם יש כספים, בפרט ענק, אז הוא בהחלט סוף סוף scavand אותם על נסיעות. אתה גם מסוגל לגלות, גבר קוקיה מדינה, באופן כללי, אוהב לבקר ומה סוג של מנוחה מעדיף: שוכב אבל החוף הוא פעיל, בסופו של דבר, לבלות זמן. אם אתה פשוט קרה במקומות האלה, ואז לחלוק את ההופעות שלנו. אולי אתה מסכים לומר ללכת למקום יחד.

התוכן יכול לשאול גבר על תחביבים ותחביבים

זה מידע בעל ערך רב שכמעט הכל מדבר על אדם. בידיעה על ההעדפות של האיש, אתה יכול להמציא את הדיוקן הנפשי שלו. אולי הוא, זה הפך, אוהב קיצוני, ולשים את זה בעדינות, אוהב אופניים או מאהב של דיג ספורט. גם לא לשכוח סוף סוף לספר על התחביבים שלך.

שאל את נותן החסות על התוכניות לעתיד וחלומות

מופשט מאוד, אבל נושא מרגש לשיחה. זה יעזור לך לגלות איך אנחנו מביעים את החסות הפוטנציאלית. כמו כן, בתהליך של השיחה, אתה יכול להגיש את עצמך באור טוב, לספר מה אתה מתכנן להשיג עוד יותר ואילו מטרות לעצמנו. זה ייתן לאדם להבין שאתה לא תהיה פשוט "דמה", אשר ציד את האמצעים שלו.

התוכן יכול לעשות שיחה על עצמך

בסוף התאריך אתה יכול גם לשאול למה באמצע מאות נשים בחר אדם ספציפי. זה יהיה רע אם לא היינו מצים את העובדה שאתה יכול סוף סוף להבין מה המאפיינים של נותן החסות, בסופו של דבר, מעריך נציגים של הרצפה החלשה וזה גם שווה לספור על הפגישה השנייה.

Просмотров: 187 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar